20 sanningar

20 sanningar om mig, enjoy :

1. Jag är svår att komma nära, öppnar mig ogärna för människor jag inte känner bra.
2. Jag har världens bästa vänner som jag vet jag kan lita på
3. Godis, glass, chips och allt sånt skit kan jag inte leva utan.
4. Jag kan vara hemskt lat.
5. Jag är kär, på riktigt.
6. Det senaste året har jag växt mycket som människa
7. ..och har därmed också lärt mig att inte bry mig så mycket om vad andra tycker om mig. 
8. Killar som kan sjunga och spela gitarr är sjukt hett.
9. Vin gör mig alltid sjukt kanon och såna fyllor har börjat skrämma mig. 
10. Jag kan vända mina ögonlock ut och in. 
11. Mina vänner + familj värderar jag högst i hela världen. 
12. Jag känner mig riktigt kluven i vad jag ska göra i framtiden (till hösten)
13. Jag lägger hellre pengar på håret än kläder
14. Jag är rädd för att bli gammal och att min reumatism inte försvinner.
15. Gällivare skrämmer mig med all falskhet, men samtidgt gillar jag stället på många andra sätt.
16. Jag hade velat ha större bröst.
17. När jag blir riktigt jävla nervös håller jag alltid på att skita ner mig (har dock aldrig gjort det)
18. Jag är en väldigt empatisk människa som hade gjort allt för att förändra världen om jag bara kunde.
19. Jag vill flytta hemifrån typ nu!
20. Just nu känner jag mig ganska lycklig, och hoppas bara att det blir bättre (?)

Det var mina sanningar, jag ids inte utmana någon, gör detta ni som vill! :) Har inte bloggat på riktigt länge, men har känt att jag inte har nånting att dela med mig av till er. Livet går verkligen upp och ner hela tiden, men nu ska jag försöka ge allt för att det bara ska gå upp. Funderar om jag ska fara till piteå i helgen, kollade just mitt konto och ser inte ljust ut, frågan är hur mkt pengar det kommer gå där.. det tåls att fundera på :P Så får se hur det blir, hade varit kul, trist bara att dom lovat dåligt väder till helgen :/ Nåja, det får bli en kort update för nu ska jag ut och promenera. 

PÖSS 

Kommentarer
Postat av: Malin

Om du far till Piteå får du höra av dig :)

2009-06-03 @ 17:30:13
URL: http://mmalinn.blogg.se/
Postat av: S

yes, of course. antar att ni ska ut i helgen i alla fall?

2009-06-03 @ 23:05:23
URL: http://karas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0