Fyfan vad du är bra!

Fan vad jag hade velat ta studenten igen, det var verkligen så jävla kul.. Man längtar tillbaks så mkt när jag ser Malin och hennes kompisar ta studenten. I kyrkan när de sjöng graduation song kom jag verkligen att tänka på hur glad jag är att vi fortfarande är lika bra kompisar och att vi inte har splittras.. men antar att det inte kommer vara så allt för länge till om Emelie skulle dra till borås, någon kanske flyttar och pluggar and so on.. usch vill inte ens tänka på det för det kommer kännas så sjukt trist, but we will still be friens forever! ;) Men man ska helt klart göra det man vill i livet och inte bara stanna kvar och stampa om man vill göra annat bara för att ens bästa kompisar stannar kvar i Gällivare. Jag själv har ingen aning om vad jag vill göra, känner mig på ett sätt stressad över det men hur som helst så kommer jag nog komma på så småning om vad jag ska göra, så är ingen ide att strassa upp över det. Jag tar var dag som den kommer.

Nu ska det bli fika här i lägenheten så fort malin anländer från deras flakåkande och sedan tänkte jag dra på stan en sväng och sedan äta fin middag ute på stan med my lovley family och efter det blir det hemfärd. I morgon väntar jobb 06.00.. jippi... 

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0