Det enda jag vill är att ha dig nära, nu och hela tiden!

Igår somnade jag med en obehaglig känsla i kroppen, vilket gav mig mardrömmar hela natten och dom var hemska! usch.. hatar sånt där! Nåja, tur att det bara var drömmar och inte verklighet. Ovisshet måste vara nåt av det värsta som finns, jag orkar inte med det.. Antigen så är det allt eller inget, mellantinget gör bara mer ont än gott.  Right?

För övrigt är det jobb som gäller ikväll och även imorn på förmiddagen, känns lite halv trist men man måste ju. Nästa vecka ska jag börja jobba på repstoppet i LK, får se hur det går.. känns som att det var år och dar sedan jag jobbade åt gema. Tror även att jag skippar piteå i helgen, kan inte spendera mer pengar än vad jag har, vilket jag brukar vara ganska bra på att göra.. Har nyss varit och solat för att jag kände mig så frusen, grymt skönt. Så nu ska jag väl bara invänta jobbet och sedan hoppas jag på en mysig avrundning ikväll efter jobbet.

PUSS vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0