Mitt hektiska liv...

Tänkte ta en liten snabb update här innan jag intar ryggläge, jag är grymt trött! Jobbar hela dagarna på repstoppet i lk och fortsätter med det till nästa torsdag, klockan ringer 04.30 varje morgon och sedan är jag inte hemma fören 19.00, det är tungt! Just nu befinner jag mig i piteå, hela familjen är samlad, 5 pers i en liten etta, mysigt värre. Brassade hit vid 21-tiden och kom fram vid 23.00 så plattan var i botten nästan intill hela vägen. Malin tar studenten imorgon så självklart befinner jag mig på plats. Dock jobbar jag på lördag igen så far hem imorgon igen, trist.

Allting rullar på riktigt bra nu, även fast jag knappt har haft något socialt liv nu när jag jobbat hela veckan så har jag haft riktigt mysiga kvällar och nätter tillsammans med my love, guld värt! Jag är sjukligt trött just nu, känner hur hjärnverksamheten blir sämre och sämre för varje minut som går så nu hägrar sängen. Imorgon blir det sovmorgon några timmar i alla fall och sedan kolla när min lilla syster tar studenten, blir roligt.

Godnatt och puss till dig! :)

Min fina Malin på hennes bal igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0