You make my day

Tiden går rusktigt fort och jag hinner aldrig blogga.. :P Repstoppet var slut förra veckan redan på onsdag för min del och det tackar jag gudarna för, för jag var riktigt less där på slutet. For i alla fall till luleå med tommy i torsdags och var där och firade midsommar och sen for vi hem på lördag där firandet fortsatte. Nu är det så mycket som tisdag och jag börjar mitt sommar vik imorgon, ska bli skönt med lite rutin och ett schema att gå efter, men annars så hade jag mer än gärna varit ledig hela sommaren. Jag är ledig i helgen, men tror ändå inte att det blir kiruna festivelen för min del, elin och isabelle är riktigt sugna men vet inte varför jag inte känner för det, går hellre ut här hemma.

Ibland är det nästan lite läskigt hur mycket man kan känna för en annan människa. Samtidigt som det är den bästa känslan som finns, att vara med någon som får mitt hjärta att må bra och veta att den människan känner likadant som jag. När jag hinner vara borta 5 minuter och saknar redan, och det enda tankarna kretsar kring är att få vara med DIG igen. Jag är kär, i världens snyggaste och bästaste kille dessutom. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0