Back again

Jag har så himla mycket att göra så jag hinner inte blogga nåmer, eller så inte.. har helt enkelt inte blivit av bara, har nog inte så mkt att säga egentligen :) Helgen har i alla fall varit lugn och skön, helt NYKTERT, en cider på fredagen räknas inte. I lördags var vi och kollade menn som hater kvinner som det så fint heter på norska, sjukt bra film! Hade lätt kunnat se den igen flera gånger om.. Under söndagen som för övrigt är Norges absoluta G dag promenerade vi som vanligt, vi har blivit sjukt duktig på det där med att promenera, dock är vi lika bra på att fika, för efter promenaden bytte vi om och for och tog oss en fika. Jag kan faktiskt säga att jag blivit en liten kaffe drickare nu, jag kan till och med vara sugen på kaffe nu, stooort framsteg! =)

Idag har jag jobbat från 11-19, och det gick bra, inte alls så jobbigt som jag trodde. Mina knän ser dock ut som skit, måste nog ta och ringa sunderbyn när jag kommer hem igen.. it sucks! Ihelgen har min familj varit i norrköping, eller det är ännu där, men till saken hör att om jag hade varit hemma istället för här så hade vi haft FF i min lägenhet hela marknadshelgen, gissa om jag har haft g?? ;P

Imorgon väntas jobb igen och det känns skönt, så ikväll blir det nog att fara och ta en latte eller liknande på nåt mysigt fik.
Längtar enormt mycket!!!


Kommentarer
Postat av: josefin

som fan! :) vi KANSKE ska åka till österiket och kolla Em 2010, vi ska börja samla pengar redan nu och de ;)

2009-03-24 @ 19:02:18
URL: http://jjosefinkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0