Dagen med stort D!

Idag är dagen alla despo älskare väntat på, 21.00 sitter hela tjejligan bänkad framför tv'n hos Emelie, great! :P För övrig känner jag mig stressad, borde egentligen inte vara det men är det ändå. Har sjukt mycket att göra, dessutom ska jag hinna fylla år imorgon också, hinner jag verkligen med det? Just nu måste kläder tvättas, det måste handlas på coop, dollar, apoteket, måste till banken, börja packa, fixa med alla mina papper som ligger utspidda över hela lägenheten, städa övervåningen som ser ut som skit, fixa en lokal som är omöjligt, ringa adecco och vårt hotell.. och massa mer, såna här smågrejer som nöter på en och får en stressad.

Idag har jag i alla fall bokat tågbiljetten och söndag den 8 mars 08.38 drar vi, hoppas ni orkar vinka av oss även fast det är tidigt på morgonen :D Nu har jag inte tid att sitta här, måste sminka mig och sedan fara till banken! 

PUSS! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0