It's been a while..

I fredags anlände jag och emelie till gällivare igen, det var faktiskt en sorts lättnad att vara tillbaks till tryggheten. Men måste säg att jag har sån grym ångest nu, vet inte vart jag ska börja? Hur som helst så ångrar jag inte en sekund att vi åkte till Tromsö, även fast det gick som det gjorde, vi är många erfarenheter rikare. Ingen förutom våra päron visste att vi skulle komma hem så det var roligt att få överraska tjejerna :) Vi anlände till förfesten hos Matti, och Elin och Johanna blev då minst sagt chockade över att se oss komma in där, dom började böla direkt dom såg oss, vet inte om det var alkoholen som gjorde sitt eller bara det att vi var jäkligt saknade? ;)

Jag är verkligen glad över att få tillbringa dagarna tillsammans med alla tjejerna igen, sedan vi kom hem har jag inte gjort annat än att vara med dem, det är verkligen det bästa jag vet!

Nu är jag grymt trött, och imorgon har jag bestämt mig för att ta tag i massor av saker för att jag ska kunna bli kvitt min ångest, verkligen prio ett just nu! Sleep tight! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0