This heart of ice

Nu är det måndag och jag börjar känna mig som en människa igen =) Utgången i lördags slog ut mig totalt, fel och lära sig nånting nångång? Gårdagen blev i alla fall hel lugn, for till emelie på morgonen med isabelle och vi köpte med oss frukost, en riktig bakis frukost, mycket bättre än hultan. Sedan kom hanna och vi for och kollade johannas basket match, hon var grymmast på plan och dem vann överlägset! :) Sedan for vi och åt på md's.. var ingen höjdare. Sedan drog vi vidare till emelie och slog på sex and the city och somnade på stört i hennes säng :) For hem där på kvällen nångång och tog bakisduschen, välbehövligt.. och även fast jag var dötrött lyckades det ändå bli en jäkligt sen kväll, wonder why? :P

Planen för idag var först och främst att fara till frissan, men det fick ställas in, får fixa till håret på fredag istället :) När frissan ställdes in for jag till Kiruna med emelie, hennes mamma, ruben och hanna istället. Vi släppte av ruben och åsa på flygplatsen, och vi for och gjorde Kiruna.. tog inte så värst länge, utbudet är ju inte så stort :) For i alla fall och åt på sibylla och det var nog dagens misstag, för det första äcklades jag av mig själv för att ha ätit från grillen två dagar i rad, och för det andra har jag mått så jävla dåligt sen jag åt, min mage håller i princip på att dö känns det som.

Nu är det fan inte länge kvar tills vi beger oss, jag börjar bli nervös.. Kommer bli grymt trist att lämna kvar de människorna man tycker om allra mest. Men samtidigt längtar jag så sjukt mycket, detta kommer bli great! ;)

Nu: Film!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0