Tromsö!

Igår kom vi fram välbehållna men sjuuuukt trötta till Tromsö. Jag trodde allvarligt att jag skulle dö eftersom min väska gick sönder när vi skulle fara iväg. Fyfan hur vi ska ha sett ut när vi har kånkat på alla våra väskor, 9 st har vi tillsammans. Så idag har jag ont i hela kroppen, träningsvärk och ledvärk så det heter duga, men jag ska inte klaga! :) Det är i alla fall så sjukt fint här, speciellt på kvällen. Igår när vi gick ut och åt var det hur mycket folk som helst ute på stan och det verkar som att denna stad aldrig sover :) För övrigt är det verkligen sant att pizzorna i Norge kan kosta skjortan, vi tänkte gå och äta igår och kollade in menyn, vi vände lika fort och gick på burger king istället där vi fick betala 100 spänn för ett skorv, som hittat! :)

Just nu befinner vi oss i vårt rum som vi hyr, har allvarligt talat aldrig bott på ett sunkigare ställe, här bor det polacker som luktar fan, och massa andra skumma typer. Men vi överlever, så fort vi bara kan kommer vi flytta till en lägenhet. Idag har vi gjort de nödvändigheter som måste göras så imorgon blir det förhoppningsvis att jobba, är faktiskt lite nervös. Nu ska jag och emelie ta och slå på en film :)

 



Puss og klem

Kommentarer
Postat av: johanna

Gu vad roligt och spännande allting verkar. Ni måste uppdatera ofta så man hänger med i erat norgeliv nu :) puss og klem? märker att det redan norska ord som börja trilla in haha ;)

2009-03-09 @ 22:39:19
URL: http://johannahjartstrom.blogg.se/
Postat av: josefin

åh, fan vad skönt! ja de tror jag också, ja desamma =)

2009-03-10 @ 19:23:57
URL: http://jjosefinkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0