Suck on that!

Helt totalt slut.. måste få lite sömn. Har sovit ca. 2 timmar i natt, klockan ringde halv sju, pigg som en lärka for jag med bussen till solnäsets barnhage, väääärldens sötaste barn, ville bara ta med mig alla hem. Dock gjorde den obefintliga sömnen och allt barnskrik sitt, mitt huvud håller på sprängas!

I morgon blir nog en bra dag, vi har bestämt oss för att gå ut, och av nån anledning tror jag kvällen kommer bli riktigt nice! :) Vi har även bestämt oss nu för att fara hem 1 april, biljetten är bokad och det finns ingen återvändo, känns ledsamt att sluta på cafét osv. men att lämna detta kollektiv kommer bli oslagbart skönt, men det bästa av allt är ju att jag får träffa mina andra bästisar där hemma igen! :) Sedan är det massa tjorv med skattekorten nu också, vi har inte ens fått dom ännu, så vi kommer inte få lön förren vi får dom, och vem vet när det sker? Så vi hade verkligen inte kunnat stanna kvar här även om vi hade bott kvar på detta kollektiv.

Nu ska jag vila tills Emelie slutar, so long my dear friends! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0