Vår bästa tid är nu

Igår var det som sagt min födelsedag, och jag måste säga att den var mycket bra! Spenderade dagen med människor som jag bara tycker om, finns det nå bättre? Dagen började i alla fall med att jag vaknade hos emelie, vi åt frukost och for sen och solade. Sen for jag med my family och tittade på en lägenhet, och vi ska flytta! Äntligen säger jag, för jag trivs inte i denna lägenhet alls, är i och för sig först i maj vi flyttar till den andra läggan och förhoppningsvis befinner jag mig i Norge då. Hann även med en runda på systemet på självaste bemärkelsedagen, fick förfrågan om jag ville höra han i kassan sjunga för mig, tackade dock nej :P Sen for jag och åt middag med min familj på kina och det var trevligt. Till kvällen fylldes lägenheten med fikagäster, några var mer sugen på vinet än fikat (tror jag var en av dom) Så större delen av kvällen var vi hos mig och surrade och spelade spel, folk avrundade förutom ett rosigt gäng som for på nex =) På nex var det inte desto mer folk, men gjorde inte så mycket för var trevligt ändå. Fick mig en riktigt bra fördelsedag måste jag säga, thanks to you my friends! :)

Idag vaknade jag alldeles för tidigt, men lika bra var väl det. Har tittat på massa tapeter och kakel idag till lägenheten så man vet varken ut eller in, men är så kul när man får välja allting nytt. Har också varit och fikat på åhults med johanna, hanna, emelie och elin, känns som att det var ett tag sen. Sen gjorde vi en runda på stan och såklart lyckades jag spendera pengar som jag egentligen borde hålla hårt i. I kväll har vi lagat mat hos emelie, tacopaj blev det med världens godaste salld, måste säga att vi lyckades! Efterrätten var också grymt god. Gillar verkligen att umgås hela gänget, vi har alltid roligt tillsammans, det är verkligen sånt här jag kommer sakna mest!

Från igår;





Fick bara bli två bilder, är alldeles för trött nu. Imorgon är dagen verkligen fullspäckad, förstår inte hur jag ska hinna med även fast jag ska upp kl.nio! Hur som helst blir det i alla fall party på hög nivå, men innan jag kan kicka igång har jag en hel del att ta tag i. GONATT mates! :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0