Enjoy!

Lovar du att vara ärlig? Jajjamen
Du heter: Sara
Smeknamn: ....
Låt som när du är ledsen sörjer till? Coldplay - Fix You

Beroende av: Mina vänner + godis och chips
Vem behöver du mest just nu: Hm, just nu känner jag inte något behov av någon person
Vad tror folk om dig? Det folk tror om mig vet jag nog inte, dom som "tror" saker om mig säger förmodligen inte till mig vad de tror. 
Stämmer det? ??
Vad får du oftast komplimanger för? Mitt hår
Vad säger du för att imponera på någon? Brukar aldrig tänka så, imponerar jag så imponerar jag.. försöker aldrig göra det
Hur imponerar man på dig? Genom att vara sig själv i alla väder
Brukar du skratta för dig själv? Ja det händer
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Ja gör det :) hör av dig sen om du har tråkigt!"
Var bor du? Gällivare
Trivs du där: Ibland ja, och ibland nej.
Äger du några converse: Nej
Sprit, cider, vin eller öl: Sprit
Brukar du bli för full: Det händer ja.
Vad har du för mobil operatör: Halebop
Är du allergisk i mot något: Nej
Har du haft sex idag: Nej
Nästa mål i ditt liv: Skaffa ett jobb.
Hur svarar du i mobilen: Det beror på vem som ringer, "Hallå" eller om jag inte känner igen nummret "Hej det är Sara"
Vem ringde du senast? Hanna
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Kommer jag inte ihåg, tror det var Johanna som sa att jag skulle komma dit.
Antal timmar sömn inatt: Typ 9 timmar nåt sånt
Sov du ensam: Ja
Brukar du komma i tid: Ja, det är grymt irriterande med sena människor
När mår du bra: När jag är tillsammans med mina vänner och familj
När blev du fotad senast: Idag nångång tror jag
Hur känner du dig nu: Ganska trött
Vanligaste färg på dina kläder: Svart, vitt, grått typ
Vad tycker du om fötter: Har ingenting emot fötter så länge dom inte ser allt för hemska ut
Vad saknar du: Att ha nånting att längta efter, känslan av att jag gör nånting vettigt
Hade du en bra kväll igår: Ja!
Favorit dryck på morgonen: O'boy
Rakar du benen: Alldeles för sällan, för lat för sånt
När brukar du oftast gå och lägga dig: Mellan 00-02 nåt sånt
Är du blyg? Ja ibland
Sysslar du med någon idrott: Nej
Vill du hellre ha mail än brev: Ja hellre mail
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej.
Har du spytt offentligt: Ja, kan man väl säga.. haha
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Mycket, bl.a. ligga, lyssna på när killar har "killsnack" and so on..
Är du nöjd med ditt liv: Nej, inte just nu
Är du bortskämd: Nej det tycker jag inte
Vad gör du i morgon: Tränar, söker jobb, umgås
Vad är det värsta du vet? Orättvisor
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? För mycket..
Vad behöver du just nu? Lite sömn, lite närhet
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Oj, svårt.. ingen speciell tror jag
Vad längtar du till? Sommaren
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja absolut!
Vad använder du för shampoo? Bra fråga, kommer inte ihåg. Idag använde jag i alla fall Disp's silvershampoo
Vad är det finaste du fått? Kärlek
En speciell dag du minns: Finns så många
Hur gammal är du: 20 hela år
Tycker du om någon just nu: Nej
Om fem månader: Hoppas jag att jag känner mig nöjd med min tillvaro
Du samlar på: Ingenting speciellt
Gröna eller röda äppeln: Röda
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Beror på vad saken gäller, men oftast Emelie
Gillar du golf: Nej
Vilken tid gick du upp idag: 11
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja
Har du strumpor på dig nu: Ja
Vad ska du göra ikväll: Soooova
Är det okej att gråta: Självklart!
När grät du senast: Det kommer jag inte ihåg
Laddar du ner musik och film från Internet: Vet inte hur man gör
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa helt klart!
Bär du glasögon eller linser: Nej
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej verkligen inte
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Olika, mellan 10-13
Har du piercing: I Öronen.
Vill du gifta dig: Ja, om jag finner den rätta.
Vill du ha barn: Ja, verkligen
Solar du ofta: Nej, inte just nu i alla fall.. går i perioder
Är du bra på att laga mat: Jag tycker jag är ganska bra på att laga mat
Gillar du att dansa: Ja! Det är ju det bästa som finns på krogen
Är du flygrädd: Nepp
Hur vig är du: Väldigt ovig, förr var jag som ett gummiband
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten eller en cola
Vilken är din favoritglass: Nånting med saltlakrits
Tror du på ett liv efter döden: Nej
Tycker du om sushi: Nej fyfan!
Vad äter du helst när du ser på film: Chips med dipp och godis!
Bor dina föräldrar tillsammans: Ja :)
Har du tandläkarskräck: Lite grann faktiskt
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska
Vilken ögonfärg har du: Grön/gul/brun
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja, många gånger
Biter du på naglarna: Nej, bara när de blir för långa
Röker du: Nej
Hur ofta tränar/motionerar du: För sällan, försöker bli bättre hela tiden.. men är ju så svårt ;P
Senaste låt du hörde: Don't remember
Vad gör du på helgerna: Springer på O'learys/Nex eller tar en myskväll med brudarna


Idag har jag varit effektiv och fått många måsten gjorda, ska dock fortsätta med det även imorgon. Nu är det lite läsning som gäller sedan ska jag sova! Gonatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0