Here we go, finally!

Satan vad tiden har gått fort, imorgon flyttar jag och emelie till tromsö!! Äntligen, inte en dag för tidigt enligt mig, imorgon kan vi säga hejdå gällivare och hej tromsö (vadå underbart??) :D Så idag har allting kretsat kring packning och sånt där, blev 2 stora resväskor, en bag, två andra mindre väskor, och ändå har jag inte ens packat ner hälften av alla mina kläder. Men eftersom det blir en kort hemfärd om 4 veckor så tar jag med mer kläder då och förhoppningsvis kan man lämna hemma dunjackan och såna där varmare kläder då.

Igår var det en riktigt fullspäckad dag, men riktig rolig ändå. Steg upp kl.9, packade, for på bolaget, fikade med emelie och lina, klippte och färgade håret, for på after skin, duschade och åt middag hos hanna, for på förfest hos bella, for på krogen som sög och tillsist blev det manuella.

På senaste har jag blivit en riktig morgonmänniska, får aldrig mina 10-12 timmars sömnar numer. Men lika bra är ju det :) Slog upp ögonen alldeles för tidigt idag, så nu är jag dötrött.. fast är ändå ganska bra eftersom vi ska upp så tidigt imorgon. Idag har jag i alla fall varit och ätit lunch/frukost på husmans med brudarna, packat nästan helt klart, varit förbi tommy som fixat filmer till min dator och sånt där som jag fattar noll av, ätit en sista middag med familjen och sen börjat sortera alla mina lönespec. och såna där papper. Nu har jag tagit mig en liten paus för att kolla läget på nätet. Ikväll blir det en lugn kväll med min käraste familj. Ska kolla film/melodifestivalen och äta godis och chips, skönt!

Som tur är så kommer vi ta med min dator till Norge så vi kommer i alla fall ha lite kontakt med omvärlden! Så får se när jag uppdaterar här igen, kanske blir redan ikväll, det lär ju märkas i alla fall! :)

Vilken lycka, jag är gladare än någonsin, och det bästa är att jag tror det kommer bli ännu bättre!
XX /Sara


Det är helt sinnessjukt hur mycket jag kommer sakna mina allra bästa vänner, önskar vi alla kunde fara tillsammans, vi hade haft så roligt. Men som tur är kommer ni att hälsa på oss (längtar redan) och vi kommer komma och hälsa på här. I love my girls!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0