.............

Vet egentligen inte vad jag ska skriva här i bloggen, är så himla mycket som snurrar i huvudet just nu. Men igår provjobbade vi i alla fall och det gick bra, men jobbigt som fan var det. Vi kommer få ett heltids jobb på cafet, det är skit bra. Men är fortfarande problem med boendet så ärligt talat känner sig både jag och emelie mer deppig än glad just nu.. sad but true. Igår skulle vi gå ut, men blev ändrade planer för vi var sjukt trött och vi somnade nog redan innan 12 tror jag. Idag ska vi i alla fall fara ut och vi har nyss varit och inhandlat oss lite alkohol, alltså man förstår nog inte hur dyrt det är här innan man spenderat några dagar här, helt sjukt. Idag har vi även varit ute och promenerat i några timmar, det är riktigt vackert här alltså =)

Tror i alla fall att det kommer bli skit roligt ikväll. Även fast det är dyrt så måste vi unna oss att göra det här, annars kommer vi bara vara ännu mer deppig. Vill inte ens tänka på hur jag kommer vara om vi inte kan lösa det med boendet..

Saknar alla där hemma, hade velat att ni alla kom hit, hade varit grymt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0