Det går bra nu!

Vilket väder vi har fått, solen har stekt flera dagar nu.. det gillas! Sitter just nu på balkongen och äter frukost och solar i bikini, underbart!

Igår vart det fika hos Hanna eftersom hon fyllde år, sedan kollade vi lite på studenterna som hade mösspåtagning.. helt sjukt vad man längtar tillbaks.. studenttiden är verkligen en av de roligaste tiderna i mitt liv! :) Sedan grillade vi här hemma och det var riktigt gott och sedan gjorde jag min premiär tur på josefins moped, gick sådär i början.. Josefin var skräckslagen där bak men tycker ändå jag klarade det bra :) Sedan kom Emelie till mig och vi raggade runt som vi brukar göra, dock denna gång med moppen, måste ju spara pengar, lågkonjunktur u know ;) Vi hann även med en promenad med resten av tjejerna och sedan blev det övernattning hos Emelie i nya huset, sov gudomligt bra, trots allt körde med lastbilar osv. utanför huset.

Idag blir det nog en dag som får spenderas ute, men vet aldrig när detta fin väder försvinner. Ska försöka styra upp nånting bra. På torsdag fyller även den andra pinglan år, så om vädret är lika bra imorgon som idag blir det nog att fira imorgon, är ju ändå röd dag på torsdag så..:)

Gudars vad man kan sakna en annan människa alltså, men snart så! ;) Nu ska jag lägga utan datorn och koncentrara mig på solen.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0