Onsdags special

Idag är det torsdag och jag är sjukt bakfull! Blev inte ett måttligt firande igår alltså, även fast jag var på en ganska hög promille halt kan jag lugnt säga att jag var långt ifrån värst, lite väl taggade kanske? ;P Var i alla fall riktigt kul att spela brännboll, fick ett stenhårt slag mellan bena vilket har resulterat i ett stort blåmärke idag. Förfesten hos Karlgren var också rolig, fast var väl där nångång det började gå utför? Kom i alla fall till krogen men tror jag for hem efter 10 min, insåg att sängen var ett bättre alternativ. Tur att jag bor så nära krogen nu, är så lätt att bara gå hem utan att behöva fixa skjuss osv.

Vaknade upp idag med jordens skallebank, vin gör inte gott för mig. Mår fortfarande som en påse skit, har sån avsmak av allt som har med alkohol att göra, usch. Idag fyller i alla fall min pingla år, så har varit hos henne större delen av kvällen och fikat och surrat skit. Det känns verkligen som söndag idag när alla ska upp och jobba imorgon, men är ju bara fredag imorgon önskar nästan att det vore måndag, vill bara att tiden ska gå fort nu.. dock har jag inga större planer för helgen, ska bara ta det lugnt och det ska bli skönt.

Just nu lockar sängen ganska mycket, eller ligger redan i den men ska bli grymt skönt att få lägga sig och sooova, ska sova länge imorgon har jag bestämt (bara för att jag vill det kommer dom ringa om jag kan jobba imorn, garanterat!) Något annat som lockar just nu eller egentligen hela tiden är alldeles för långt borta.. Men om några dagar så kanske? Jag hoppas på det i alla fall! :)

PUSS och godnatt!


Kommentarer
Postat av: J O H A N N A T H E D É E N

Tjenare! :)



Har en ny design på bloggen, och vill gärna höra lite vad alla tycker om den, så kika gärna in och om du gillar min blogg så kan du ju alltid följa den ;D



Hare bäst!

2009-05-23 @ 13:13:48
URL: http://kindofjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0