My heart cries out to you..

För första gången på hela helgen spenderar jag tid ensam, har inte varit hemma sedan i fredags förmiddag. Anledningen är ganska enkel, allt blir så himla mycket lättare med sina bästa kompisar omkring sig, även när man sover. Jag är så glad att jag har världens bästa kompisar som jag vet alltid finns där och ställer upp. Ni har fått lyssna på mig hela helgen.. dag som natt, men ni vet att jag skulle göra samma sak för er hundra gånger om! Ni är guld värd för mig.

Så vad gör man när hjärtat värker, magen känns som en enda stor klump som man bara vill spy upp men det går inte, hela kroppen känns svag, all lust är borta och skrattet känns framtvingat??  Om det nu fanns någonting jag skulle kunna göra, så hade jag gjort det. Men just nu antar jag att jag inte kan göra annat än att vänta på att allt bara ska försvinna...

Nu ska jag inta ryggläge, hoppas bara att jag kommer kunna sova någorlunda bra även fast jag inte har Emelie vid min sida i natt. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0