Please don't leave me..

Har hänt en hel del sedan jag uppdaterade här sist, har varken haft tid eller något internet för att göra det heller. Har varit valborg och vi firade stort hela helgen med perfekt väder, perfekt sällskap och en perfekt avslutning på helgen med en oslagbar kväll på björnis. Har också hunnit med en flytt till Malmbergsvägen, som jag dock kanske hade kunnat vara mer engagerad i, min familj var nog inte så glad på mig då. Jag hann just hämta mig från helgen och flytten innan jag begav mig i väg på annat efterlängtat äventyr, så just nu befinner jag mig i grannlandet och har den mysigaste veckan på länge!

På tal om annat så hade jag verkligen velat fara och kolla Pink i november, undra om der finns biljetter kvar? Vi borde fara tjejer, eller vad säger ni? :D Hade varit grymt..


Kommentarer
Postat av: elin

jag är då på :)

2009-05-07 @ 21:36:43
Postat av: anonym

Pink rocks !!

2009-05-12 @ 19:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0