Sommarvärme!!

Dagar som dessa suger det verkligen att jobba, är ju rena rama sommarvärmen ute! Sitter på balkongen nu och steker, dock måste jag börja dra mig mot jobbet igen :(((  Slutar klockan 21 och då ska jag nog kolla melodifestivalen och kanske ta ett glas vin? :) Har nyss varit på Sibylla med Josefin, tror jag fick årets förolämpling då, var en gubbe som frågade om jag var josefins mamma! Hallå så gammal ser jag väl inte ut? Hon är ju ändå 15 år!

Har även beställt ett par sjukt snygga skor nyss! Kändes som att jag behövde de, man mår alltid lite bättre då! :)
Higher And Higher SEK 499, Nelly  Shoes - NELLY.COM

Nu är det bäst jag drar så jag inte kommer försent, PUSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så du hittade dina gladiator tofflor till slut ;)?

2009-05-16 @ 16:13:53
Postat av: S

nja, det där är ju inga sandaler så måste fortsätta leta efter de :P

2009-05-18 @ 19:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0