Honey is sweet, but not as sweet as you

Som det kanske har märkts så har jag liksom tappat lusten till att blogga, känns som att man bara ordbajsar hela tiden. Men nu tänkte jag ordbajsa lite ändå för att uppdatera alla om vad för spännande saker som sker i mitt liv just nu. Idag har jag kommit hem från mitt besök i Oslo. Fast känns ändå inte som att komma hem till hemmet, har ju inte hunnit göra i ordning nåt här i mitt rum.. kartonger och massa kläder och skit överallt. Till min fasa fick jag se att mamma hade passat på att inreda i mitt rum medan jag var borta, STORA fula tavlor på mig när jag var liten hängde på väggen, fula gamla porslins saker i fönster, nej tack! Det åkte ner direkt jag kom in genom dörren, tacksam för hjälpen men sånt där sköter jag hellre själv.

Har hur som helst haft en jätte bra vecka, har ju fått spendera den med världens gulligaste kille så. Känns riktigt tråkigt att gå och lägga sig ensam, men förhoppningsvis så behöver jag inte göra det nåmer om cirkus 2 veckor? Från att lämna Tommy fick jag komma tillbaks till ligan, så jag ska inte klaga! :) Har spenderat dagen med alla mina fem favoriter också, händer ju inte allt för ofta? Jag och Emelie var och solade tidigare idag och när hon ska släppa av mig hemma på parkeringen ser vi att bilen hon står bakom lägger i backen och backar rakt in i oss! Fel att kolla efter innan man börjar backa? Så Emelie fick en fin buckla på bilen, tur att vi inte hade nån annan bil av mer värde. Under kvällen har vi varit hela gänget hos hanna och björn och käkat glass, ost och kex, chips och druckit te och jag har fått uppdatara dem och de har fått uppdatera mig, dock hade inget nytt hänt här hemma.. jag är inte förvånad! 

Imorgon är det fredag och helgen är oplanerad, fick även nys om att jag har FF i helgen, inflyttningsfest?? Nej så kul ska vi nog inte ha, ser ut att bli en lugn helg och det känns skönt (men förbannat tråkigt!) Har en del måsten att ta tag i imorgon, så ska sysselsätta mig med det på förmiddagen och sen har det även planerats in en fika på hultan, great!

Nu har jag gett er en liten update, någon som orkade läsa? Jag är i alla fall rätt så trött nu efter att ha varit vaken alldeles för tidigt i morse så nu väntar sängen, grymt skönt.

Sleep tight, PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0