Ho ho ho..

Denna helg har spenderats väldigt bra och den har gott lika fort som vanligt! Jag, tommy, pontus och rasmus har varit i stugan och haft det lugnt och skönt, kört skoter och sånt där som man gör, levt utan el och vatten för ett tag :) For hem på eftermiddan på lördag och sen blev vi bjudna på palt hos familjen karlsson, dock inte min karlsson utan tommys familj karlsson, vi är ju från samma släkte ;D he he. Idag har det varit väldigt lugna puckar, har myst hela förmiddagen och sedan fick vi besök, alltid lika kul :) Har även prommat med emelie och tagit igen en hel del snack, har varit förbi roffa och emelie har planerat sin tatuering, och jag är grymt sugen på att göra en nu! Och jag ska göra en, inom en snar framtid hoppas jag! :)

Har bestämt mig nu för vilken mobil jag ska köpa, en rosa LG blir det.. tappade ju bort min i augusti så börjar väl bli dags? :) För övrigt händer inte dess mer idag, tommy är toltalt fast i sin dator och kollar på skotrar, hur många timmar kan man spendera på det egentligen? Fattar inte! Nu tog sporten slut också så nu ska jag minsann gå och pussa på honom och förslå en film. Sedan gissar jag på att det blir godnatt för i morgon väntar jobb igen.. :)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0