:D

Åh herre jävlar vilket väder vi har idag, har knappt kommit mig fram med bilen! Plogbilar överallt som är i vägen, men som förstås måste göra sitt jobb, bilar sitter fast lite här och där. Nej nog kan det få snöa, men inte allt på en gång, men jag vet en som är glad över det i alla fall.. :) Helgen har varit riktigt mysigt, har spenderat verenda timme (förutom den timmen han fick stå ensam efter vägen när hans skoter pajat och jag inte vågade fara och leta honom ifall jag skulle hitta honom död) med tommy och vi har mesta dels befunnits oss i hans stuga. Kört skoter och bara haft det mysigt tillsammans, riktigt uppskattat från min sida :) Det är bara att inse att jag uppskattar och ser det mer värt med en helg i stugan än en helg ute på dansgolvet på krogen :) Kanske har jag blivit tråkig, men för mig känns det verkligen bara skönt att få dra sig tillbaks lite från det där, som sagt så uppskattar jag sånt mer nu och jag tycker inte att det är tråkigt! och det beror helt klart på att jag har hittat min prins. Det bästa är att jag känner inte att jag missar något, jag har gjort det där hundra gånger och det är samma sak varenda gång! Men en utgång ibland är aldrig fel, när man är sugen på det så ska man! :)

Förövrigt har jag jobbat på nybyggaren idag och har slutat klockan två, sedan dess har det varit full rulle, handlat, besökt apoteket och vårcentralen och med all denna snö har allt tagit dubbelt så lång tid. Idag tackar jag gudarna för att jag tog mitt förnuft till fånga och köpte ett par vinterskor i fredags, väldigt välbehvligt idag kan jag lova! Igår nämde tommy för mig om en utlansresa till egypten med hans familj, blev verkligen svin glad för har längtat så jävla mycket efter att få fara utomlands, så idag har dom bokat resan!!!! WIIIIEEE, kunde inte bli bättre! det bästa av allt är att vi far den 15 december, det är ju inte ens länge kvar!
Nu ska jag ta tag i disken och sen laga mat, hejdooo så länge :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0