Hard work!

Jag känner mig faktiskt ganska så duktig som tar på mig så mycket helg jobb, för det är verkligen trist att jobba när alla andra är ledig. Men det är bara att ta det som erbjuds, ska vara glad att jag får jobba överhuvudtaget. Det var minst sagt tugnt att kliva upp kl.6 i morse, men idag när klockan slår 17.30 ska jag njuta av ledigheten! Känns som att det var jätte länge sen jag var ledig en helg..... Som tur är så är det ganska lugnt här på Nybggarn, nästan för lugnt! Därför jag har tid att sitta här ;)

Större delen av tjejgänget har dragit sig till granhult så ikväll blir det bara att ha en riktigt mysig lördag med tommy, vi är bjudna på älgstek hos lennart och linda, blir perfekt! Nu måste jag fortsätta med det jag är här för att göra! :)

PUSS så länge.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0