Heelt slut...

Idag är jag helt slut i kroppen efter repstoppet igår, dom där 16 timmarna bara sprang iväg och idag har jag träningsvärk utav bara fan! Har sovit på ganska rejält i morse också, så nu är jag laddad på att fara och jobba på svedjan.. eller så inte. Känns ganska skönt att jag har fått ett liiite längre vik nu i alla fall så jag kan planera mina dagar lite mer och bättre :) Slutar 20.00 idag och då tror jag minsann att det är jag som ska få bli ompysslad när jag kommer hem, ska bli riktigt skönt. I morgon är det fredag och jag tar helg kl.13, fyfan så skönt! Är sugen på en riktigt mysig helg, och är ganska övertygad på att den kommer bli det!

Just nu längtar jag till julen, det är så mysigt! Dock jobbar jag ju em på julafton, typ det sämsta någonsin, men kunde bara inte tacka nej. Jobbar även dagen innan julafton och juldan, men på juldan är det fm som tur är! Ska snart fara och köra Robert till tåget och jag själv ska fara till älvgården och ta hand om våra kära gamlingar! :)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0