Here I am!

Nu jävlar är jag tillbaks i bloggvärlden, för att stanna ;) Har inte haft tillgång till internet på hela sommaren förutom hos mina päron då, men bloggandet har inte direkt prioriterats. Nu har vi i alla fall internet i lägenheten och det är skönt! Jag trivs som fisken i vattnet i den här läggan, och jag trivs så otroligt bra med mitt liv! Jag har som 20-åring redan hittat min livskamrat, det är jag övertygad om! Han har kommit och fulländat mitt liv!

Dock finns det ju lite saker som fattas, men som kommer med tiden. Som t.ex. ett jobb, just nu vikarierar jag ju bara på älvgården. Men i morgon blir det att slita ett 16-timmars skift åt gema. Har även sökt att plugga till sjuksköterska, tror ju att jag kommer in, men börjar fundera på om jag verkligen har motivationen till att plugga just nu? Hade velat jobba och tjäna lite pengar nu känns det som, men man får väl se vad tiden utvisar. Hur som helst tror jag att allting kommer bli bra i slutändan.

Det fick bli en ganska kort uppdatering denna gång, plikten kallar! Ska fara och köra Tommy till tandläkaren som lider av århundrades tandvärk och sen ska jag laga mat! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0