There's a danger in loving somebody to much..

Fyfan vilken mardröm jag har haft inatt, eller efter det att tommy for på jobbet på morgonen. Det är nog den värsta drömmen jag har haft någonsin, så jäkla verklig, jag vaknade av att jag grät, för i drömmen asbölade jag, nej fyfan usch :( Känner mig fortfarande lite tagen, men som tur var hade jag fått ett sms på morgonen så jag behövde inte tro att det hade hänt på riktigt, även fast det inte var något bra sms så var det ändå som en liten lättnad.. Jag är så lycklig att jag har dig ♥ !

Här i lägenheten ser det ut som ett skithål, så idag måste jag verkligen städa, men har så sjukt dålig motiovation, men måste man så måste man. I går fick jag avbryta städningen för att det blev en tidigare färd till luleå/piteå än vad det var tänkt, men  det var bara bra för det är ju inte så kul att köra i mörker. I piteå fann vi verkligen vad vi sökte, vi (eller ja emelie ;) ) har verkligen en sån jäkla ball bil nu, riktigt snygg! Den passar henne perfekt!

Nu ska jag inte dra ut nåmer på tiden så att jag inte hinner städa, men först blir det frulle!

PUSS

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0