Torsdag och helgen är här! :)

Sådärja, idag tog mitt vik på svedjan slut, tråkigt tycker jag :( Jag trivs ju så bra där! Men kommer ju komma dit och jobba fler gånger, det vet jag ju redan nu :) Veckan har gått så jäkla fort, har hunnit göra hur mycket som helst känns det som, det är nog för att jag jobbat fm hela veckan? Har till och med bakat bröd, och jag ska minsann ta och julbaka till första advent också, sånt tycker jag är kul :) Idag fick jag min mobil som jag beställde i veckan, och än så länge är jag nöjd, har hunnit ha den i en timme ;) Men den är rosa och fin i alla fall, det som är huvudsaken ;) Ska förska hinna med en fika med emelie efter hon slutat jobbet, sedan ska jag och tommy pysa till luleå :) Han ska hämta sin skoter och sedan ska vi till hans stuga och vara där till i morgon tror vi, så det kommer bli en sen hemfärd från luleå ikväll, men som tur är så kör ju inte jag ;)

Är för övrigt grymt hungrig, hann inte äta någon lunch på jobbet, för dom kortar ju ner arbetsdagarna för vikarierna så tiden räcker inte alltid till som man vill, då blir det stress och man får slippa lunchen! Helt jävla sjukt, de är de gamla som får drabbas, som vanligt! Ju mer jag tänker på det desto mer irriterad blir jag, våra gamlingar får verkligen inte den livskvalitet de förtjänar. Pedofiler, mördare you name it har det hundra gånger bättre i fängelserna. Hur kan man vara så oempatiskt?

Nu måste jag rusa i väg för emelie slutar snart och måste hinna packa lite! :)

Puss /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0