Nattbloggning :)

Sitter på jobbet och dricker te och äter smörgås. Jag skiter då i det här med att man inte ska äta på natten, är jag hungrig så äter jag! Fattar inte hur man orkar jobba annars. Ska snart gå över till rallaren så ska vi ronda våra avdelningar. Är redan torsdag nu? Blir helt dagvild när man jobbar natt, veckan har ju gått svin snabbt. När denna natt är över så har jag bara 4 kvar, tiden går fort när man har roligt ;)

Nu känns det verkligen som att jag har lagt på mig vikt, sist jag var på mvc hade jag inte gått upp ett gram ens, hade till och med gått ner! Men nu måste jag ha ökat några kg, ska bli spännande att se sen, har ju ingen våg hemma så kan ju inte väga mig. Dessutom är det nog bäst om man väger sig på samma hela tiden för då känns det mer säkert :P Jag är verkligen sämst på att hålla mig ifrån godis och sånt, jag kan helt enkelt inte. Som i morse klämde jag i mig en kokosboll det första jag gjorde. Sedan har jag även köpt en godispåse idag, ätit nån kaka som linda hade bakat och sedan när jag kom till jobbet åt jag tårta. Går inte en dag utan att jag äter nåt slags godis/kakor/bullar you name it! Men nu har jag faktiskt lovat mig själv att i september när detta är över, då ska jag minsan dra ner rejält!

Nej nu ska jag gå och göra nytta! :) Puss på er!

Kommentarer
Postat av: sanna

Heh..... Det låter som jag, fast jag kunde INTE dra ner på något efter att Noah föddes. Då trampade jag runt hemma hela dagarna och hade skallen innanför skafferidörren varannan minut och gnagde jämt på något sött. Jag menar, har man inget att göra så är det ju kul att "unna sig något gott", ha ha. Hoppas du har bättre självdiciplin än jag hade :)

2010-04-14 @ 02:00:57
URL: http://sannaxel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0