Trötthet utan dess like...

Har varit några dagars frånvaro här, har inte haft tiden :) Mesta delen av min tid har faktiskt gått åt till att sova, fattar inte vad det är med mig? Järnbrist kanske? Förra natten sov jag 14 timmar, var ändå helt död när jag skulle till jobbet, kände mig helt yr.. Det gör jag nu också. I natt har jag sovit 13 timmar. Såhär trött kan jag inte vara om jag ska jobba 8.30-21.30 i helgen.. hoppas det går över :) Ska till jobbet om en timma, blir att jobba på rallaren idag, därför känns det riktigt jobbigt att fara och jobba, usch. Håller på att laga mat för tillfället, så att tommy ska slippa laga när han kommer hem från jobbet, visst är jag snäll? ;) Nu måste jag gå och kolla till maten :) Adios..

Kommentarer
Postat av: Emma

Ta upp din trötthet med din barnmorska, så tar hon prover på dig.



Öka trafiken på din blogg, registrera dig på http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=spinx

2010-04-20 @ 09:45:23
URL: http://spinx.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0