Update

Ligger i renbäddad säng med datorn i famnen och en kopp te, ganska mysigt. Bara en liten detalj som fattas... MIN POJKVÄN! Det suger verkligen att sova utan honom, nåja vi får ju dela säng igen om 11 dagar när han kommit hem från sälen och haft sin jobbvecka, är ju snart.. not! Han ringde förresten och drev med mig idag, eller hans nyfunna kompis drev med mig, jag gick såklart på det.

Jobbar på rallaren nu, har faktiskt gått bättre och enklare än vad jag trodde. Men längtar nästan lite till sommaren när jag ska börja mitt vik på svedjan :) Var ledig i måndags och tisdags, två bra dagar. Tommy fyllde år ena dagen och den andra var vi i damokka och körde skoter med pontus. Var faktiskt riktigt roligt, och alla ni som vet hur tommy kör bil, då vet nu hur han kör med sin skoter också! Jag flög bara av en gång, tur att magen inte blivit så stor än ;)

Vi har förresten hunnit lyssna på det lilla pyrets hjärta igår för första gången, 144 slag i minuten. Underbart! Nu längtar jag verkligen bara till plutten anländer och är här med oss. Det var förresten som jag misstänkte att mitt hb hade blivit lägre så har fått börja äta järntabletter, nu försvinner förhoppningsvis tröttheten :) Mer än halva tiden har gått nu, och när jag ställde mig på vågen befarande jag det värsta, men hade bara gått upp 2.5 kg, wiho! Men går väl upp mer och mer ju längre tiden går nu, ska ju gå upp typ 10 kg till iaf, om jag ska gå upp normalt mycket.

Imorgon slutar jag kl.13 och efter det har jag en ledig helg som jag inte haft på ett tag. Har dock aldrig sett så lite framemot en ledig helg som nu. Hade mycket hellre jobbat, då slipper jag i alla fall känna mig ensam. Stunder som dessa är jag så glad att jag har mina syskon som i alla fall vill spendera lite tid med mig, vad hade jag gjort utan er? Förmodligen gått och grävt ner mig nånstans.

Nu ska jag bara vänta till tvätten blir klar så jag får sova. JAG SAKNAR DIG!  godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0