:)

HAHA, sitter och kollar hollywood fruarna, maria tar ju alla pris, hon är som så söt! kan inte sluta skratta :)

Helgen är över i alla fall, och det känns riktigt skönt, har aldrig känt mig så ensam förut. Har i alla fall spenderat lite tid med min familj, vi har grillat och kollat film. Igår bakade jag även bullar med malin och josefin, har varit sugen dö länge! :)



Där kan man ana min mage lite grann i alla fall, den är faktiskt mkt större i verkligheten. Det är nu den har börjat sätta igång och växa på allvar. Och jävligt mycket större ska den bli! Hur ska detta sluta? ;) Har varit och jobbat på rallaren idag, och som det ser ut nu så jobbar jag inte fören på fredag igen, ganska skönt. Lika bra att jobba valborg, känns bara bra.. :)

Nu ska jag fika lite, vaniljbullar och mjölk! :) sedan blir det sängen för min del, en tom säng än engång, det suger..godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0