En av de sämre dagarna...

Jaha, då var jag här på jobbet igen.. börjar känna mig lite less när jag vet att jag har flera nätter kvar än, men det är bara att bita ihop :) Har för övrigt så grymt ont i käken, tror aldrig jag haft såhär ont tidigare? Tror jag måste ta och ringa sunderbyn här någon dag. Dock sover jag ju bort hela dagarna nu när jag jobbar natt så får väl bli först nästa vecka.

Jag gillar verkligen inte känslan jag har nu, men just nu tycker jag mitt liv är svin tråkigt. För det första känner jag knappt någon ork till att göra något, alla dagar bara far förbi och jag gör aldrig något vettigt eller roligt och speciellt inte när jag jobbar. Jag önskar verkligen att dygnet hade fler timmar. Jag vill bara att det ska bli september, det är det enda jag har att se framemot just nu. Alla har vi våra dagar när det känns som att livet suger, och nu har jag det. Innerst inne vet jag att mitt liv är underbart, jag har allt som gör mig lycklig. 

Jag längtar efter tommy, jag hatar att vi knappt hinner ses.. förra veckan hade han natt vecka, nu har jag, nästa vecka har han. Sedan får vi väl vara ledig en dag tillsammans kanske innan jag jobbar em och sen när jag är ledig helgen sticker han till sälen, och sedan är det jobbvecka för honom igen... Intressant fakta för er va? haha. Men jag saknar faktiskt honom♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0