Äääääntligen...

Idag har varit första dagen på min ledighet, hur länge jag ska vara ledig får framtiden utvisa. Om man nu kan kalla det ledig att ha en liten bebis, är nog ett heltidsjobb det också ;) Men det kommer bli underbart, går inte att förklara vilken längtan det är. Bara 25 dagar kvar nu till BF, skadar ju inte ifall det blir lite tidigare :D De sista veckorna kommer det bli att fixa och dona här hemma, packa bb-väskan, stoppa upp skötbordet, handla allt det sista osv. osv. mysigt och roligt tycker jag :)

Idag har våran Malin fyllt 20 år, så har varit och fikat där och ätit en väldigt god middag :) Nu ikväll har jag haft emelie och isabelle på besök, alltid lika roligt :) Är ganska trött redan nu så snart blir det sängen för min del, ska och äta lunch med mina tjejer imorgon och sedan ska jag fara till dokkas :) Ska njuta hela veckan av att tommy också är ledig :)



Gonatt! :)


Kommentarer
Postat av: bitte

Hej jag länkar till alla som röstar på min sko i Nellys designa sko tävling.



Min sko klättrar på listorna och vinner jag är det er jag delar vinsten med.

http://blogg.veckorevyn.com/pinsamt/2010/08/01/lankar/



kram Bitte


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0