blääää, dag 270 av 280

Usch vilken seg och ovärd dag det har varit idag. Har gjort alldeles för lite för att det ska kännas bra när man går och lägger sig. Har helt enkelt inte orkat göra något alls, och nu när jag ska gå och sova ångrar jag mig för gillar inte när en dag känns ovärd. Har dessutom inga direkta planer imorgon heller, nä imorgon får det bli lite eld i baken på mig! :) måste bara komma på vad jag ska göra först...

Nej nu får allt den här lilla bebisen ta och komma ut till oss! Vaggan står färdig bäddad, skötbordet är uppe, kläderna är tvättade och invika i garderoben, bb-väskan är så gott som packad såååå komsi komsi lilla vän :) Har 10 dagar kvar till BF och tänk om det tar ännu två veckor (!!!) till innan du behagar att kommma ut. Nä då DÖR jag, kan helt enkelt inte vänta så länge. Bara därför kommer jag få vänta in i det sista... Trodde inte att det var möjligt att längta så mycket? Nåja, denna evighets långa väntan kommer i slutändan vara värd varenda sekund så är ingen ide att hänga läpp för det :P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0