Idag har jag varit med mina solstrålar, sånt uppskattas. Speciellt när vi är hela tjejgänget, är verkligen inte ofta vi alla sex tjejer ses samtidigt nåmer. Har hunnit med en fika och en vända på stan under dagen och till kvällen samlades alla hos hanna som var så snäll och bjöd oss på middag. Svin gott var det, tack hanna ♥ Efter det for vi till emelie och jens, pratades ganska mycket förlossning osv. och nu har alla fått känna den lilla krabatens sparkar också ;) Tycker h*n aldrig är lugn, sparkas och bökas på där inne i princip hela tiden, sover du aldrig där inne? :P Man kan aldrig sluta fascineras av att det verkligen är ett litet människoliv där inne som snart kommer att komma ut till oss och bli en helt egen individ, helt otroligt.

Ska snart ta och sova, imorgon blir det en dag med tjejerna igen :D Måste hinna vara med isabelle nu innan hon far hem på söndag, fan sommaren har gått så jäkla fort! Är alltid lika trist med tommys nattveckor, gillar inte att gå och sova själv varje kväll, blir ju så tomt i sängen :( Jag har verkligen världens bästa kille och världens bästa kompisar, jag är lyckligt lottad! :)

gonatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0