Thanks for loving me..

Nästan tre veckor sedan jag orkade skiva något sist, dåligt av mig :P Har i alla fall hunnit med massor. Har varit i göteborg med tommy i en vecka, var helt underbart. Det har jag allt att tacka mitt hjärta för, du är verkligen bäst! Vi bilade ner, gick hur bra som helst. Sov en natt i luleå och vi hann också med en natt i örebro innan vi kom fram. I göteborg har vi gått på stan, shoppat, varit på stranden, njutit av värmen, varit på liseberg och spelat bort alldeles för mycket pengar haha. (men åkte faktiskt parisehjulet;)) Fick även håret förstört av den sämsta frisören jag någonsin gått till, går inte att förklara hur inkompitent han var. Visste inte om jag skulle skratta eller gråta när jag gick därifrån. Hade ni sett mig hade ni antagligen skrattat. Kommer förmodligen aldrig hitta en bättre frisör än Nina, dock måste jag ju gå till någon annan nu men jag tror att någon av tjejerna på stinas kan göra ett nästan lika bra jobb ;P Vi har också kollat PINK och hon var självklart så jävla bra, dock kunde ljudet ha varit bättre men gjorde inte så jätte mycket. TACK tommy! ♥

Snart går mitt sommarvik ut också, på söndag blir jag ledig på obestämd tid!! Hade inte kunnat längta mer. Ska bli så förbaskat skönt och gud vad jag ska njuta av att vara hemma med våran bebis. Insåg idag hur kort tid det är kvar nu, om exakt en månad 3 september är du beräknad att vara här. Hoppas det inte tar längre än så :) Började kolla bland alla kläder vi har fått och köpt och fan vad jag har att tvätta alltså, måste börja med det snart så allt är klart. Man vet ju aldrig när lill plutten behagar att komma ut, kan lika väl hända i morgon eller om 6 veckor. Hoppas inte allt för tidigt för har alldeles för mycket att hinna göra innan det ;) Om sisådär tre veckor hade varit perfekt om man nu hade fått välja ;)

Allt har gått så himla bra med jobbet och det, och det är jag riktigt glad för. Har hittils haft en väldigt smärtfri graviditet måste jag säga, knappt så jag märker att jag är gravid ;) Men nu i helgen har det hänt nånting, blev som helt plötsligt sådär gravid som de flesta andra. Känner av halsbränna, är täppt i näsan, mer ont i ryggen, ont i dosan (bäckenet) osv. Sammandragningar har jag känt av ganska länge men dom brukar inte göra ont. Tur att jag bara har 4 skift kvar nu! :)

Nu tänkte jag faktiskt tvätta av mig sminket och gå och sova, är väldigt trött och ganka bra på att slarva med mina järntabletter. Godnatt gott folk :)


Tjockis påväg till gbg :)




Kommentarer
Postat av: sanna

Sööööt mage :) Hoppas allt går bra med beban :)

2010-08-05 @ 13:39:08
URL: http://sannaxel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0