1 Mars 2010

Vi är redan inne på mars månad, MARS?! Alltså tiden går så sjukt snabbt, snart kommer det vara jag som ligger på ett gamlinghem och har minne som en guldfisk. På torsdag fyller jag i alla fall 21 hela år, tyckte nyss jag var 17? Ju äldre man blir destomer märker man hur lite man bryr sig om födelsedagar egentligen, det bästa är ju om man får vara med sina nära och kära! Kan ju bjuda alla mina 5 bloggläsare på födelsedagsfika ;) Skämtåsido, har faktiskt fått massa mer som läser här nu för tiden.. så man undrar ju vad det kan bero på? kanske har jag plötsligt blivit lite intressantare? vem vet ;)

Sitter och fördriver lite tid här på jobbet, dricker festis och te så jag snart kissar på mig. Är så sjukt trött och här är det så lugnt och skönt så man hade lätt kunnat ta sig en vila. Men det hade jag dock aldrig gjort, tycker det känns väldigt fel att sova på jobbet. I alla fall när man har detta jobb, tänk om nånting skulle hända med någon gamling så ligger jag och sover! Så det är bara att stå ut, vet ju att jag får komma hem till sängen till slut i allafall och då kan jag sova hur länge jag vill :) I morse fick jag då mig inte många timmars sömn, knappt fyra timmar blev det, fick nämligen stanna över på jobbet en timma och sedan hade jag en pojkvän i sängen som verkligen bad om uppmärksamhet :) Kan ju förklara min trötthet, är ju van vid 12 timmars sömn ;) 

 Nu ska jag dra mig vidare, godnatt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0