Slapp söndag i all ära

Igår skulle jag vara hurtig och gå ut och promenera, kände mig snuvig innan men sket i det. Så efter promenaden slog förkylning till ordentligt, bra jobbat. Nåväl, trist bara att ligga inne hela helgen när det finns hundra andra roliga saker man kan göra. Så får se om det blir nåt jobb för mig imorgon, vill ju inte smitta ner lilla benjamin, eller i och för sig så är det ju han som har smittat ner mig för han har ju varit sjuk sedan i torsdags.

Dagen blev i alla fall lite roligare när jag fick besök av mina tjejer, eller ganska så mycket roligare! Bra sällskap gör allt. Tommy kom hem med kinamat idag, synd bara att jag inte känner någon smak :( Har hunnit med en efterlängtad ducsh idag också (var på tiden) och jag kände mig genast liiite bättre. Tommy rakade även sig, han rakade en såndan där tunn mustach, allt bara för att provocera mig för han vet att jag INTE gillar det.. Men jag älskar honom ändå ;)

Just nu sitter jag faktiskt och väntar på herren i huset, jag ska tvinga honom att kolla my sisters keeper med mig. Alla säger att den är jätte bra, och tror det är en sån där film som jag gillar :) Både jag och tommy är ju ganska bra på att vara gottegrisar (men tror nästan han slår mig) så om jag känner oss båda rätt blir det väl chips, ostkrogar eller kanske godis till filmen också ;) Ni ska se vårat skafferi, hoho.. det innehåller mer godsaker än andra nödvändiga saker som egentligen borde finnas i ett skafferi. Men jag ska fasiken börja skärpa mig lite, det funkar liksom inte att leva så i all evighet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0