Lycka

Kom just att tänka på hur lycklig jag är, jag är verkligen LYCKLIG! Är så glad att jag har det liv jag har, hade inte kunnat bli bättre. Det viktigaste är att ha människor runt omkring en som ger en positiv energi och som skänker livsglädje, och det har jag verkligen. Sedan finns det ju alltid massor av små detaljer som gör att man når toppen och känner den där lyckan, och just nu kan jag verkligen göra det.

Fick just hem en intressant bok med posten, så tror jag måste börja läsa den, kan inte hålla mig :D För övrigt känner jag mig rätt handikappad, har nämligen ingen bil :( Hur gjorde jag förut när man inte hade körkort? Hade aldrig klarat mig utan nu kan jag säga, fast handlar väl egentligen bara om bekvämlighet och lite anpassning, men nu för tiden är man ju lite för bekväm. Tror jag faktiskt ska ta mig en promenad till gällivare, och sedan får Malin köra hem mig igen ;) Resten av dagen är ganska oplanerad, ska väl ta och hitta på någon middag. Hade även tänkt hälsa på stackars Emelie, men hon visste inte om hon var redo för besök än, men det förstår jag! Har planerat in min helg med garderobs rensning, sortera vårat skåp i köket där ALLA papper ligger huller om buller, räkningar hit och dit, samt lite städning, KUL! :)

Nu ska jag läsa min bok! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0