Natt jobb och natt funderinger...

Sitter för tillfället på svedjan och jobbar och sliter, eller det sist nämnda är nog en liten överdrift. Har en väldigt lugn natt här, dock är ju halva natten kvar så ska nog inte säga för mycket :) Har suttit och kollat OS, passar ju perfekt att jobba natt under denna period ;) Man hinner även tänka ganska mycket eftersom man jobbar alltid själv på natten, och alla gamlingar sover ju. Så man har ju som ingen annan än en själv och dividera och fundera tillsammans med. Ska snart gå på en liten runda här och sedan ska jag fortsätta med att längta hem till sängen, hade varit väldigt skönt att få ligga och sova nu faktiskt. På tal om ingenting så gör mina vintertorra händer väldigt ont, speciellt när man spritar dom! Helt knallröda är dom och handkrämen hjälper knappt, det är allt bra synd om mig va.

Ibland önskar jag att jag eller snarare alla männiksor hade förmågan att förstå saker och ting utan att man måste förklara dom. Vissa saker vill man bara ska vara självklara, man vill helt enkelt inte behöva förklara. Dock är det ju tyvärr så att saker som är självklara för mig, behöver inte vara självklara för någon annan. Det kan faktiskt vara en liten brist jag har, jag förväntar mig kanske mer än vad jag borde ibland. En liten nattfundering som jag kanske borde försöka göra någonting åt..

Nu ska jag dra mig vidare. Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0