bad hairday

Nu känner jag verkligen att jag är inne i en fulperiod, det spelar ingen roll vad jag sätter på mig för kläder eller hur jag sminkar mig, jag känner mig ändå ful, usch! Jag tror det mesta faktiskt beror på att jag inte känner mig nå fin i håret, det har blivit för långt och utväxten är för stor, hade verkligen behövt nina nu! :)Men jag är ju alltid ute i sista sekunden så får väl se när jag får tid och kan känna mig någorlunda fin igen. Sedan gör ju inte dessa småfinnar saken bättre, så fort en har försvunnit så kommer det en ny, jag blir gaaalen på det! Jag fyller ju ändå snart 21?? Nåja, vilket i-landsproblem. Jag kanske borde tänka mer på alla människor i haiti som kanske inte har något hem, ingen mat eller vatten, förlorat kanske en mamma, pappa eller ett syskon..Nä så fort jag börjar tänka på det känns faktiskt mina problem som bortblåsta och jag skäms nästan för att jag kan gnälla över så lite.

Dags att ta tag i lite saker...





  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0