fredagsmys

Så var tanken i alla fall, men blev lite ändrade planer när tommy började må illa och spy -magsjuka han också :( Vi hade handlat massa god mat och köpt chips osv. men middagen fick bli inställd.. stackarn! Jag har ju redan hunnit ha min magsjuka i tisdags, jag trodde faktiskt att han skulle komma undan men icket.. och vi som ska till luleå imorgon och kolla hockey, så får se om det blir nånting av det nu? Men måste vi ställa in det så måste vi, lite trist med tanke på att det är mammas och pappas julklapp från mig och tommy, men då får vi fara på en annan match sen helt enkelt. Denna kväll har alltså spenderats med att ta hand om sjuklingen och kolla lets dance, mer än så blir det nog inte idag, skönt :)

Idag fyller även josefin 16 år (redan?!?) och lilla benjamin har blivit ett år idag, men hos benjamin blev det ett kort besök eftersom halva huset där också hade magsjuka. Jag har varit hemma på malmbergsvägen en sväng ikväll och fikat och josefin har fått sina presenter, tror hon blev nöjd :) Annars har den här veckan varit den slöaste veckan på vääldigt länge, beror nog ganska mycket på magsjukan att man inte har haft nån större ork  med något. Jag kan ju inte direkt säga att det blev någon drömstart på 2010, men det kommer! ;)

Nu måste jag gå och assistera min kära, de går inte så bra för honom :(


Kommentarer
Postat av: josefin

nå blev jag nöjd :D

2010-01-09 @ 22:08:06
URL: http://jjosefinkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0