måndag i all ära

Just för tillfället ligger jag i soffan, har nyss ätit thaigratäng som jag tillagat, den blev inte alls lika god som den brukar :( tror att jag hade tankarna på helt annat håll och därmed blev såsen som den blev, nåväl ätbart i alla fall ;) På något sätt känner jag mig inte speciellt pigg, kan bero på att jag har sovit riktigt dåligt i natt, har verkligen jätte svårt att sova när jag inte har mitt hjärta brevid mig.

Idag har jag i alla fall varit på stan en sväng med emelie och hanna, lallat runt på möbelaffärerna och spanat in grejer dessutom har jag bytt min ring för andra gången :) Vi försökte få oss en plats på ett fik men det var fullt överallt så jag och emelie for till mig och tog en kaffe och åt paradis choklad :) I morgon ser det ut att bli en middag av något slag med brudarna och utgång för en del, men jag tror jag passar på det :)

nu är äntligen tommy påväg hem, han har jobbat hela dagen :( så nu ska jag dra mig vidare.

puss sålänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0