Ny måndag!

Ännu en ny vecka har påbörjats, och idag har jag verkligen inte gjort något vettigt! Har legat framför datorn mest hela dagen, ibland får man vara slö! Jag har i allafall varit en sväng på lindex och köpt en present till mamma som fyller år idag, vi ska dit senare ikväll och fika :) Helgen har som vanligt gått riktigt fort, i fredags var jag med tommy hela dagen och vi gjorde massa äreden, tommy har varit duktig och målat om i vårt andra sovrum och jag städade resten av lägenheten och sedan på kvällen bjöd vi johanna, matti och ebba på tacos :) På lördag steg jag upp tidigt och pös till luleå med emelie (känns som att jag farit till luleå var och varannan helg på senaste). Hon fixade barret hos elina och sedan sprang vi på stan en sväng, blev inte dessmer shopping men det är plånboken glad för kan jag lova :) Innan vi fot hem for vi till emelies pappa och åt middag, hade en riktigt trevlig dag, sånt uppskattas :) Söndagen var en riktig slödag, vi låg och kollade greys hela dagen och bara mös, sånt är livet! Det är helt ärligt sånt jag tycker om bäst, såna här helger där man kan ta det lugnt och umgås med de man tycker om bäst. Sånt ligger mig mycket varmare om hjärtat än att vara på nex's dansgolv om helgerna, nog för att det kan vara kul mellan åt, men sånt här uppskattas mycket mer från min sida :)

Just nu har jag faktiskt lite saker att se framemot, och sånt är alltid kul, man får bara hoppas att allt går vägen och blir som man tänkt sig :) Nu ska jag ta tag i disken och börja med maten innan mitt hjärta kommer från jobbet, nånting vettigt måste jag ju i alla fall få gjort idag! :)

P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0