tjooho

Herregud så mycket prylar det finns som jag vill ha nuuu, men som tyvärr kostar skjortan, fan att det ska finnas så mycket webbshoppar!! Men en liten beställning ska jag dock göra för jag vill piffa upp vårt hem lite, göra det lite mer personligare och mysigare :) Älskar denna lägenhet och med lite mer detaljer kommer den bli perfekt! Vuxenpoäng till mig som tänker på hemmet istället för att sitta och titta på kläder som jag alltid annars brukar göra ;)

Skylt    Bild  Fotoram  Ljuslykta


Annars flyter allting på som vanligt och jag har börjat med mitt nya "jobb" igår, jag hjälper linda om dagarna och passar benjamin, är ju bara kul att vara med honom och det är ju bara ett plus att jag får pengar för det, känns nästan lite konstigt! Ska vara med honom även imorgon när linda ska till frissan och läkaren. Sedan när deras nya lilla liv kommer om cirka en månad kommer hon behöva ännu mer hjälp och jag hjälper gärna till! :) Det finns som vanligt massor att göra här hemma, men jag känner mig ovanligt slö, eller bekväm kanske man kan säga.. hehe.

Ciao amigos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0