Ge oss lite solsken!

Vilken tagisk sommar vi har här uppe, helt allvarligt... snart är det ju augusti och man hinner bara blinka så är hösten här! Det regnar varannan dag, minst. Tur att jag ändå jobbar och är i slutet av min graviditet, för jag hade nog ändå inte orkat vara i solen på samma sätt som annars. Men solen gör ändå så himla stor skillnad på humöret, livet känns som enklare då och alla är så glada :)

Har nyss haft Emelie här på besök, saknar alla mina kompisar, vi alla jobbar olika och det är sällan vi kan hooka ihop alla sex som vi alltid gjorde förr. Borde försöka styra ihop någon middag eller nåt här nån dag allihopa (för NÅN dag måste ju alla kunna), hade varit så mysigt :) Det märks att man blivit äldre, numera kan man inte bara fara och springa runt och BARA göra allt som är roligt hela tiden. För nu är det ingen som lagar mat åt en, ingen som städar, tvättar, jobbar åt en, betalar räkningarna osv. osv.  Men så är livet, så är det att bli vuxen ;) Inte det att livet blir tråkigare utan det blir att man får ta ett större ansvar för sig själv. Snart får vi även ett annat liv att ta ansvar för och det kommer ge så otroligt mycket i mitt eget liv, jag vet att de kommer bli den största glädjen hittils och förmodligen resten av livet.

Imorgon är jag i alla fall ledig, min enda lediga dag denna vecka. Ska dock upp tidigt till barnmorskan.. just typiskt :) Sedan ska jag och tommy vara med benjamin, hoppas på bra väder! Dom har lovat en stor sol, men bara 16 grader? lite konstigt.. Återstår väl att se imorgon, kan ju lika väl regna :P Nu ska jag äta ett ägg, är hungrig men vi har inge bröd hemma och jag ids inte fara och handla, så får väl äta ägg och fil kanske :D

Sedan ska jag sova, är faktiskt riktigt trött.. Får se när min kära behagar att komma hem, men som den fiskenörd han blivit tror jag inte det blir på länge ;) Han är för söt, just därför älskar jag honom som jag gör.




Kommentarer
Postat av: T

Men räkningarna kan du ju stryka därifrån ;)?

2010-07-18 @ 08:32:45
URL: http://yoursugardaddy.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0