En trött tjej!

Gudars vilken fredagskväll jag har haft, känner mig verkligen rolig! Har sovit på soffan flera timmar, var ju inte riktigt meningen, tänkte bara vila ett tag för att jag hade så mycket sammandragningar, dock inte onda. Men det märks och känns i kroppen att jag inte får lika mycket sömn längre. Åt en sen middag när jag vaknade sen har jag plöjt igenom massa bloggar och nu ligger jag här, orkar inte börja göra dess mer nu. Har i alla fall slutat tidigt idag och hunnit varit med tommy och ätit lunch och gått på markanden en sväng, samma skit som varje år :) Men är ju som kul att gå ett varv i alla fall när det varit så fint väder :) Nu är jag ledig helgen och det ska bli så skönt! Sedan har jag bara fm-skift nästa vecka, ganska skönt. Jag har ju som gjort tvärtom jämfört med vad man brukar göra, jag har gått upp till heltid nu i slutet av graviditeten medan andra brukar gå ner i tid eller inte jobba alls. Men det går himla bra faktiskt, trots att det är ganska stressigt och så ibland. Men känns mycket bättre att jobba heltid och speciellt nu i slutet för då går tiden fortare och väntan blir inte lika lång :) Snart bara 60 dagar kvar, shit!!! Snart börjar nog nervositeten smyga sig på, dock inte för förlossningen, den längtar jag till.. utan mer för själva föräldraskapet, att amingen ska fungera, att vårat lilla barn ska vara friskt osv. Men vad som än kommer att ske, så kommer det bli till det bästa i slut änden ändå, vi tre kommer ju alltid att ha varandra ♥

Nu boxas det på min kissblåsa ordentligt, känns så obehagligt! H*n ligger redan med huvudet neråt, dock inte fixerat ännu men är ju ännu många veckor kvar :) Hade nånting jag skulle skriva här,men har glömt bort det nu.. så bjur på en bra låt istället :P



Kommentarer
Postat av: Emelie

Det är en bra taktik att gå upp till heltid, jag gjorde samma sak:) Dock slutade det ju inte så bra för mig, men väntan gick ju fort på slutet:P

2010-07-11 @ 19:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0