12 Juli

Då har en ny jobbvecka börjat efter att ha varit ledig i tre dagar. Riktigt skönt, tråkigt bara att minst hälften av all den tid jag är ledig sover jag på, helt död är jag! Beror nog på att jag får sova så lite (lite för mig dvs.) när jag jobbar. Vissa nätter kan jag ligga och snurra i flera timmar,och det är bara när jag jobbar.. när jag är ledig ja då snarkar jag på hur länge som helst. Hur som haver, hade egentligen ett em-skift idag, men blev utringd på morgonen om jag kunde komma och jobba fm istället för att dom inte får ut någon vikare, och självklart gjorde jag det. Tycker mycket mer om att jobba förmiddag! :) 

Nästa vecka har jag och tommy lite semesterplaner, vi ska ta bilen genom sverige hade vi tänkt. Tanken var ju att vi ska se pink i Göteborg, men vi är inte så säker på det längre? Vi skulle ta och planera ikväll hur/vart vi ska och vad vi vill göra, men det är svårt att planera med någon som snarkar i soffan :) Är lite sugen på att fara till gotland också, men vi får se hur det blir, skönt hur som helst att fara iväg en sväng :)

Nu har jag gått in i v.33, 53 dagar kvar.. Bebisen väger ca. 2kg nu, och det känns att det har blivit tyngre. Jag svettas alltid som en gris, speciellt på jobbet. Så fort jag böjer mig ner känns det som att allt blod i hela kroppen hamnar i mitt huvud, så varm/röd och svettig man blir av allt man gör är sjukt jobbigt. Jag känner mig som en riktig tjockis med dålig kondis som bara svettas hela tiden. Men snaaaart har vi en liten knodd här hos oss, längtar!!! :)



Här såg den ganska liten ut, ser större ut i verkligheten tycker jag :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0