Äntligen..

Imorgon är Dagen med stort d, nervöst! Känns som att man väntat en evighet, men egentligen har ju tiden gått hur fort som helst.

Ska strax värma upp min mat från igår och sedan ska jag kollade vidare på ikea och hm home, har skrivit en lååång lista med saker vi behöver köpa till hemmet. Det kliar i fingarna att klicka hem en massa ;) Ska dock planera in ett ikea besök snart :) Eller får väl bli om ca en månad eller så när jag och tommy är ledig samtidigt för som det ser ut nu så kommer vi knappt hinna ses för att vi jobbar om varandra, det suger. Ikväll ska jag även hämta svärmor från tåget som ska komma och hälsa på oss under veckan :) så nu får jag lägga på ett kol.

Håller tummarna för imorgon!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad spännande! ni kommer tycka de är hur häftigt som helst, men konstigt känns de också att de kan vara en bebis i ens mage:)

2010-03-31 @ 07:47:00
URL: http://ninniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0